Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de Renault Winteruitjes? Wellicht vindt je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op tijdens kantooruren via +31 (0)10-204 30 73 of via contact@renault-winteruitjes.nl

Hoe kan ik aan deze actie deelnemen?
Wanneer je bij de Renault-dealer tussen 1 november 2020 en 29 januari 2021 de Renault Wintercheck hebt laten uitvoeren dan heb je een unieke activatiecode ontvangen (op=op). Met deze activatiecode kan je op deze site (www.renault.nl/winteruitjes) vanaf 1 november 2020 t/m 31 mei 2021 onbeperkt de beste deals voor binnen en buiten boeken waarbij je telkens tot wel 70% korting krijgt per persoon.

Tot wanneer en hoe kan ik de unieke activatiecode verkrijgen?
Wanneer je bij de Renault-dealer tussen 1 november 2020 en 29 januari 202 de Renault Wintercheck hebt laten uitvoeren dan heb je een unieke activatiecode ontvangen (op=op). Met deze activatiecode kan je op deze site (www.renault.nl/winteruitjes) vanaf 1 november 2020 t/m 31 mei 2021 onbeperkt de beste deals voor binnen en buiten boeken waarbij je telkens tot wel 70% korting krijgt per persoon.

Tot welke datum kan ik mijn activatiecode code verzilveren?
Je kan met de activatiecode vanaf 1 november 2020 t/m 31 mei 2021 onbeperkt aankopen doen.

Kan ik voor deze actie bij alle dealers terecht?
Je ontvangt alleen een activatiecode als je in de actieperiode (vanaf 1 november 2020 en 29 januari 2021) de Renault Wintercheck bij een erkende Renault-dealer laat uitvoeren. Bekijk hier de deelnemende dealers.

Ik heb de activatiecode niet meer. Kan ik toch deelnemen aan de actie?
De activatiecode is noodzakelijk om je te registreren en aankopen te kunen doen. Indien je geen activatiecode hebt ontvangen bij de dealer, dan vragen wij je om contact op te nemen met de Renault-dealer om te vragen of je die alsnog kunt ontvangen. Mocht je de activatiecode zijn kwijtgeraakt, dan kan je contact opnemen met de Helpdesk en de factuur van jouw Renault Wintercheck tonen. Als deze aan de voorwaarden voldoet, dan zullen we je alsnog een code verstrekken.

Hoe vaak kan ik een bestelling plaatsen?
Zo vaak als je wilt! In de periode van 1 november 2020 t/m 31 mei 2021 kan je onbeperkt aankopen doen.

Hoe kan ik de bestelling betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL en creditcard.

Hoe en wanneer ontvang ik de bestelde E-tickets?
De E-tickets worden binnen 15 minuten per E-mail naar je verstuurd of uiterlijk een week voor de gereserveerde datum indien dit om een concert of een evenement gaat.

Hoe en wanneer ontvang ik bestelde producten?
Je bestelling wordt verzonden naar het afleveradres dat je op het bestelformulier hebt ingevuld, de levering zal plaatsvinden 3-5 werkdagen na bestelling. Wanneer je verschillende producten bestelt die op verschillende adressen moeten worden afgeleverd, dien je voor ieder afleveradres een apart bestelformulier in te dienen. Leverings- en verzenddata die door ons worden verstrekt, zijn slechts schattingen en wij zijn niet aansprakelijk voor enig mogelijk verlies, schade of kosten als niet volgens de aangegeven leverings- en verzenddata kan worden geleverd.

Ik heb de email met daarin het E-ticket niet ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer de spam inbox. Nog steeds geen E-mail? Stuur een E-mail naar contact@renault-winteruitjes.nl en vermeld naam, telefoonnummer en voor welke activiteit je een e-voucher hebt besteld. Eén van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact opnemen. (Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00, uitgezonderd officiële feestdagen).

Ik heb het bestelde product na 5 werkdagen nog niet ontvangen, wat moet ik doen?
Stuur een E-mail naar contact@renault-winteruitjes.nl en vermeld naam, telefoonnummer en voor welk product je hebt besteld. Eén van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact opnemen. (Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00, uitgezonderd officiële feestdagen).

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Dien ik de E-tickets uit te printen?
In veel gevallen niet, maar wij raden aan om de tickets uitgeprint mee te nemen naar de bestemming van jouw dagje weg. Het E-ticket dien je te overhandigen bij de entree.

Hoe kan ik mijn E-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om de E-tickets te wijzigen.

Producten retourneren
Wil je de bestelling van je product toch annuleren na voltooien van de bestelling of heb je een verkeerde product besteld?
Stuur een email binnen 14 dagen naar contact@renault-winteruitjes.nl. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies. Uiteraard ongebruikt en in de originele verpakking. Zodra het artikel retour is gekomen zullen wij het bedrag crediteren. Kosten die gemaakt zijn voor het terugsturen worden niet vergoed.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, kan je van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 (uitgezonderd officiële feestdagen) contact met ons opnemen via +31 (0)10-204 30 73 of e-mailen naar contact@renault-winteruitjes.nl

Wat zijn de contactgegevens van de Helpdesk?
Telefonisch: 010-204 30 73 (standaard tarief, uiteindelijke kosten afhankelijk van de provider, bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00, uitgezonderd officiële feestdagen).
E-mailadres: contact@renault-winteruitjes.nl

Heb je vragen of opmerkingen die niet specifiek over deze actie gaan, dan kan je het beste contact opnemen met de Renault Klantenservice via het telefoonnummer 0800-0303 (op werkdagen van 8:30 – 17:00 uur) of stuur een e-mail naar klantenservice@renault.nl